Lång men kul dag!

Som ni säkert förstått av avsaknaden av inlägg här så blev det stan och Ikea för oss idag. Efter MÅNGA om och men så kom vi iväg.

Kom mest hem med det vi skulle iväg för att köpa, dvs. köksluckor plus badrumsinredning till en av lägenheterna i Dalby. Men lite kul saker blev det. På Ikea lite saker till lillemans rum (som jag verkligen VILL gör iordning nu, men med vår vanliga takt så tar det nog minst ett par månader i alla fall...). Och på Bergvik ett par alldeles vanliga mörka blåjeans till mig och mössa, strumpor och två bodies till lilleman.

Lite besviken är jag för att jag inte fick plats med dessa i bilen:
EXPEDIT hylla 79x79 cm

Skulle ha velat ha två stycken (minst). Tycker de är enkla o fina.


Köpte i alla fall lådor att sätta i:
NOSTALGISK Tidskriftslåda med lock
Så hyllorna får bli mina nästa Ikeatur. Om vi så ska köpa dem till ordinarie (dubbla) priset.

Fick dessutom med mig en sprucken skjorta hem. Jag som äntligen hittat ett lite finare plagg som jag trivdes i. Hade inte ens hunnit tvätta den än! Kanske kan reklamera... Den ska väl hålla att man sträcker sig ner efter lilleman på golvet! Eller?!? Kanske är jag som har för stora muskler. Haha...

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, det måste vara dina muskler!!! ;)

2009-01-12 @ 19:58:19
URL: http://mariairansby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0