Kör hårt

Denna vecka ser Lilleman och jag verkligen till att få ut så mycket som möjligt av min sista hela vecka som föräldraledig:

Måndag - Besök på Kvisten o lunch på Strandås med tre andra småtroll
Tisdag - babysim o nya vinterstövlar i Torsby (de fiiina var för små:( Alldeles för krångliga att få på...)
Onsdag - kladdis i Dalby
Torsdag - förmodligen kladdis i Stöllet (vill ju träffa de små och mammorna där också, var där på kladdis i höst eftersom jag jobbade onsdagar då)
Fredag - ska vi nog bara myyysa!

Inte kan det väl bli för mycket av det goda?!
Hittills har jag i alla fall en underbart glad grabb den här veckan. Han älskar verkligen att vara ute bland folk och är såå nöjd när det händer saker omkring honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0