inomhusnöjen

Det är 17 grader kallt ute och jag håller på att bli TOKIG av att inte "kunna" gå ut (vill inte dra ut en förkyld unge i den kylan)! Funderade på att åka till biblioteket, men de öppnar tydligen inte förrän 13.00 idag.

Hörsde på Karlavagnen igår om "gratisnöjen". Skulle blir ett helt program om det, kan nog bli intressant. Men jag skulle behöva tips på lite inomhusnöjen också.

Datorn är ju alltid bra tidsfördriv, men just nu har jag en son som fått för sig att jag ALDRIG får sitta där utan att han gnäller som... jag vet inte vad. Annat kan jag få göra, men just datorn stör honom tydligen;).

Längtar efter att han blir lite större så att vi kan spela spel, det är kul tidsfördriv!

Snälla ge mig lite inomhustips!

Och INTE städa, stryka, sortera garderoben eller sånt, för det har jag hur mycket som helst. Men har faktiskt ingen lust!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

De håller på att flytta biblioteket så det öppnar inte förrän den 16jan. Men ska du upp till Sysslebäck får du gärna låna böcker av mig

2009-01-02 @ 11:11:26
Postat av: Maria

Man kan ju baka! ;)

2009-01-02 @ 14:58:43
Postat av: Monica

Pussel är ett bra tidsfördriv. Kanske inte så bra med små barn i närheten :D. Pyssla är också bra, varför inte scrapbooka?



Hoppas att det är okej att jag länkat till dig i min blogg?

2009-01-02 @ 15:11:13
URL: http://commandoran.blogg.se/
Postat av: Ida

baka fördriver tiden, men de är tråååkit att behöva diska sen ;P haha.



men rita?



eller skriv saker, tänkt på livet och skriv vad du vill med de, hur du vill ha saker, skriv upp en lista med mål och ha en på kylen så du alltid påminns om dina mål med livet, de är bra för de kommer göra livet lättare eller de ger en krafter att vilja. skriv upp positiva grejer med dagen och hur ansträngande de än kan vara att komma på så skriv ner, minst fem stycken.. de är skitbra och skitkul när man väl kommit på nått.



bygg puzzel.



lägg passianser.



möblera om.



sjung.



2009-01-02 @ 21:16:19
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0