Historien om vårt klädskåp

Jag älskar verkligen vårt gamla klädskåp!


Lite närmare här, men då blev färgen ljusare än verkligeheten av blixten:


Det var ganska många om och men innan det kom in i vårt sovrum vill jag lova...

Jag åkte iväg till Ekshärad på auktion. Helt själv, det är bäst så. För då kan jag stanna hela natten om jag vill utan att någon gnäller och vill hem;).

I alla fall så hittade jag skåpet när jag gick runt och kollade av vad som fans. Försökte ringa sambon för att han skulle mäta om det gick in där jag tänkt ställa det. Inget svar. Behövde ju få bekräftat att nån kunde åka ner och hämta det också, för kärra hade jag ju INTE med mig. Prövade ringa ett par ggr till. När de skulle ropa ut skåpet hade jag fortfarande inte fått något svar och började ju bli orolig att det hänt honom något!

Jag chansade (både på måtten och hemkörningen) och efter lite budgivning var skåpet mitt!! Ringde konstant till sambons mobil i säkert flera timmar. Nu var jag ju riktigt orolig, han brukar ju vara duktig på att ha mobilen med!

Till slut ringde han upp, trodde väl att det hänt MIG nåt eftersom han hade 19 (!) missade samtal när han kom upp ur älven där han stått och flugfiskat i godan ro:). Eftersom det var för sent för att åka iväg och hämta ett skåp, så åkte vi ner dagen efter. Ganska sur var han över att vara tvungen att ta ledigt ett par timmar på fm!

När de sen skulle lyfta in skåpet i sovrummet så fick de trixa en hel del i hallen. Men det gick in till slut, på centimetern! Dessutom fick det plats på centimetern både på bredden och under gardinstången. iIbörjan tyckte jag att det såg lite klumpigt ut där, istället för den lilla byrån som stod där tidigare. Men det är så FINT och nu älskar jag det!

Och det var nog meningen att det skulle hamna just där, just hos mig!;)

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Vad fint skåpet var :-)

2009-01-19 @ 13:17:40
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Carina A

Vilket jättefint skåp!! (Hur gick det förresten med det vita lilla pottskåpet som du gav dej på....?)

2009-01-19 @ 21:33:34
Postat av: Jennie

Hur många jeans har du egentligen???

2009-01-19 @ 23:17:44
URL: http://tvabarnsmammansblogg.blogg.se/
Postat av: Malin

Jennie: Är nog ett eller två paren på bilden som är mina, resten är sambons. Som den modesnobb han är, Hahaha...

2009-01-19 @ 23:20:04
Postat av: Lena

fint skåp, om man går in där kommer man till Narnia då?

2009-01-20 @ 22:05:14
URL: http://snobban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0