Det skrivna ordet

Skrev förut en kommentar på Jennies inlägg i hennes blogg, om cykelhjälm / förebild för sina barn. Insåg hur svårt det är ibland att formulera sig i skrift! Kommentaren blev jättelång och ändå såg jag eftersåt att jag borde ha använt andra ord/uttryck för att andra skulle föstå vad jag egentligen menade.

Det var ju så här jag INTE skulle göra när jag började blogga. Trassla in mig i en massa konstiga förklaringar och formuleringar... Nu var just detta inte så farligt förståss. Inget allvarligt och jag vet ju att Jennie tål lite mothugg. Men ändå, det fick mig att tänka efter...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Förstår precis vad du menar. Jag vet i huvudet hur jag menar men mitt orförråd räcker inte till för att få ner det i skrift.

Jag tycker det är kul med mothugg. Om jag ska kunna ändra uppfattning i något så måste jag ju veta att det finns något att ändra till:)

2009-01-20 @ 18:16:17
URL: http://tvabarnsmammansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0