BRA kameramobil!?

Vill verkligen ha en ny mobil med BRA kamera i. Är ju ganska nöjd över vår kamera - skulle visserligen behöva lära mig att använda mer inställningar och så, men ändå... MEN den är så himla STOR och klumpig. Vår nya videokamera är ju mindre!! Så om jag hade en bra kamera i mobilen så skulle det nog bli av att jag tog mer foton - som jag VILL göra! Mobilen finns ju alltid med. Så enkelt det vore att bara fiska upp den ur fickan när man ser något man vill fota.

Nån som har förslag på mobilmodell med BRA kamera (fotona ska även bli fina som papperskopia)?

Dessutom har jag fått in Photoshop i datorn, nåt som jag önskat mig lääänge! Så nu ska jag verkligen sätta mig och mixtra lite med div foton. När jag får tid... (hm.. när jag bli pensionär kanske..)


Haha. ja, som minkära syster påpekade så har jag ju inte ALLTID mobilen med. Tillhör de som tycker att man inte måste vara nåbar jämt. Men om jag hade en bättre mobilkamera o skulle fota så var den ju tvungen att ligga i fickan;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Malin..

Fin design på din blogg.Men jag kan inte se allt som står i vänsterspalten,det lixom fatts lite av början på t ex arkiv,bloggensstartsida å det som står under.

Även det du skrivit under välkommen men då försvinner texten under dina bloginlägg..Är det bara som det blir så för??El är det så för nån mer?

2009-01-05 @ 13:36:11
URL: http://hellaaiza.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Helena, så är det för mig också. Men jag stör mig inte på det så mycket.



Malin; vad har ni för kamera? Stor och klumpig låter bra, systemkamera? :P

2009-01-05 @ 13:42:45
URL: http://miccit.blogg.se/
Postat av: Elin

Jo visst, som att mobilen alltid är med.. ;o)

2009-01-05 @ 16:10:02
Postat av: Veronica

Eriksson c905 är jag helnöjd med.

2009-01-05 @ 16:53:24
Postat av: Mikaela

<b>Svar:</b> Okej, låter som en ganska bra kamera. Systemkameror är ju bra iallafall ;)



Och klä på dig massor så fryser du inte :D Tänk på oss som står i fartdräkt då! Haha.

2009-01-05 @ 19:51:44
URL: http://miccit.blogg.se/
Postat av: Maria

Med min Ericsson (nyare modellen som Martin har) blir det bra kort!

2009-01-05 @ 22:16:53
Postat av: Maria

Fast jag måste ju hålla med Elin då... Tror du verkligen att du kommer ha med mobilen bara för att du har bättre kamera??? ;) :)

2009-01-05 @ 22:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0