Bästa stunden på dagen

Vi har som jag sagt tidigare en mycket livfull liten kille. Han vill sällan sitt still utan helst ska det vara full rulle hela dagen lång. Så jag har två favoritstunder under dagen:
1) När han sover middag och jag får min lugna stund med tekoppen (och ofta en bloggrunda också - säg inget till sambon, man får absolut INTE dricka nåt vid datorn enligt honom!).
2) När han vaknar efter middagsluren och är så där lagomt trött att han kan sitta still lääänge (i flera minuter i alla fall - det vanliga är några sekunder;) i knät och bara gosa.

Såklart har vi många andra härliga stunder under dagarna, men detta är favoriter som återkommer varje dag:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0