Ärligt talat...

Såg på Let´s dance igår och diskulerade BlondinBella. Har nog knappt aldrig hört talas om henne förut. Men hon har ju Sveriges största blogg (nä, jag tänker inte länka!). Var ju tvungen att gå in och kika. Visserligen ganska snabbt, men inte tyckte jag att bloggen var något speciellt! Då är ju MIN intressantare. Eller, nä... Förmodligen inte, för då borde väl jag också ha 500 000 (!) besökare. Men allvarligt...
Är det BARA jag som inte tycker att hennes blogg är något speciellt?
Bevisligen så har hon "något" som gjort att hon blivit så stor. Frågan är vad? Rika föräldrar tippade vi på igår;).

Kommentarer
Postat av: Christina

Hon var först.

Hon har dyra vanor.

Det är mest yngre tjejer som läser bloggar. Tjejer som tycker att yta och flärd är det viktigaste i livet.

Leta reda på något ställe där B pratar, du kommer att få slag när du hör hennes röst!

2009-01-17 @ 13:49:02
URL: http://kvarnhia.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Åh herregud, jag hatar henne!

2009-01-18 @ 00:00:49
URL: http://miccit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0