Två dagars jobb och ryggen vill vila

Det är inte helt fel att ta "helg" redan på tisdag eftermiddag, som jag gör varannnan vecka, måste jag erkänna. Är helt ok med onsdag också som jag har varannan vecka också;).

Vet inte om jag skulle fixa heltid på småbarnsavdelning, åtminstone skulle min rygg protestera. Det är ganska mycket lyft, blöjbyten och på/avklädning med 16 småtroll som vi hade idag. Synd att dagarna blir så inrutade av rutiner när man bara har 1-2åringar (sovtider, mat, blöjbyten etc). Blir inte såå mycket tid över till den verksamhet som jag är så inspirerad att vilja genomföra. Men ungarna är så goa och det är spännande att få delta i deras upptäcksfärder, fantasier och funderingar under dagarna på förskolan. Jag älskar mitt jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0