Spring inte så fort

Spring inte så fort pappa!
Av: Robert Broberg

Skulle lika gärna kunnat stå "spring inte så fort mamma"...

SPRING INTE SÅ FORT PAPPA

Spring inte så fort pappa
vänta på mej
jag har nå´t jag vill visa dej
en död fågel
som trillat ner från sitt bo
pappa vet du vart man kommer
när man dör?

Spring inte så fort pappa
vänta på mej
jag har nå´t jag vill ge till dej
en stor teckning
som jag allde´s nyss gjort
med ett jättefint slott
där vi kan leka att vi bor

Spring inte så fort pappa
vänta på mej
det är nå´t jag vill fråga dej
varför är det så viktigt
att vi kommer dit bort
jag tycker leken här och nu!
jämt känns så kort...

Spring inte så fort pappa!



 


Kommentarer
Postat av: Felicia

Svar: Jadu, igår en klänning, idag någon slags korsning mellan ett linne och en väst. Haha ^^ Kika in min blogg så har jag lite bilder :)

2009-02-18 @ 23:17:57
URL: http://ohyikes.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken otroligt fin text!!!! Tack för den och din kommentar hos mig!

2009-02-19 @ 09:02:30
URL: http://tidningenps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0