Paket!

Titta vad som hängde på min dörr och väntade när jag och Lilleman kom hem från kladdis förut!


Ett paket, bara till mig. Blev sååå himla glad, ännu roligare att få något när det är HELT oväntat! Synd bara att vi inte var hemma så att vi kunde få bjuda på fika.

Vad det var i?


En receptbok med recept på en massa goda kakor! Hade tydligen blivit lovad dessa recept för lääänge sen, det hade jag glömt;). Men åhh vad glad jag blev. Snickers, chokladkakor, bregottkakor.. och en massa fler som väcker gamla minnen. Håller ju på med "sockeravgiftning" (mer om det kommer senare) just nu, men till Lillamans kalas får det nog bli Snickers i alla fall. Mums!

Kommentarer
Postat av: Maria

Å, vem är de som är så go som ger dig ett sånt fint paket??? nyfiken

2009-02-11 @ 15:59:11
URL: http://mariairansby.blogg.se/
Postat av: Veronica

Låter gottit, släng upp några recept så man får testa.

2009-02-11 @ 17:40:26
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0