Orkar inte...

- tänka mer på allt och inget
- planera jobb (jag som var så inspirerad igår!)
- göra mer hemsysslor (badrummet behöver en omgång, men är så less!)
- vara social (måste be om usäkt för att vi varit så osociala för länge nu, lite FÖR mycket har det varit)
- lyssna mer på min smått hysteriska mamma (hon vill bara väl, jag vet. men jag orkar inte..)
- laga ny barnmat till frysen (behövs verkligen, men blodpudding och burkmat funkar också)

All ork rann plötsligt av mig:(
Tror jag ska försöka fixa ett reklammail för stugan i Branäs i alla fall och så hoppas jag på ny hårfärg under helgen. Måste ju försöka tänka positivt. Känns redan bättre, bloggen är guld värd ibland!:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Visst är det gott att ha en egen "tipp" där det är helt ok att bara dumpa skiten på! Hoppas du känner dig piggare nu!

2009-02-08 @ 17:03:08
URL: http://malinmys1.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0