Nostalgi

Fick med mig en kasse från mor och far med smått och gott som de hittat i en möbel jag hade under gymnasietiden i Torsby. Där fanns verkligen div. smått och gott:

dagbok
plastpåse från Harrods i London
kärleksbrev (!)
tågbiljetter
tomtejojjo
en tysk (!) veckotidning
nummerbricka (från garderoben vid nån skolfest antar jag)
Sångbok från CAMP -99 (Svenska kyrkans ungas sommarläger)
"protokoll" från smboråd  i vår lägenhet 6/11 -97
div. info från skolsköterskan - bla. "fakta om sexsjukdomar", "motion", "anorexi och bulemi" (till mitt examensarbete)
tidkort/visitkort från körskolan
tunnelbanekort
och en MASSA annat småskrot.


Inte utan att man blir lite nostalgisk, innehållet  gav massor av minnen!
Ska läsa dagboken och fortsätta minnas;).


Kommentarer
Postat av: Christina

Du har fått en award! Välkommen att hämta den hos mig :-)



2009-02-08 @ 19:55:53
URL: http://kvarnhia.blogg.se/
Postat av: Veronica

Du har fått en award! Välkommen att hämta den hos mig :-)

2009-02-08 @ 20:44:07
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0