Fotoväder!

Visst är det coolt med snö och is?!  Var ju helt underbart väder ute idag! Men när jag tittade på termometern på förmiddagen så insåg jag att Lilleman nog skulle få sova inne. Och hör o häpna... han somnade, i SIN SÄNG (brukar vara stört omöjligt dagtid eftersom han är van att sova ute i vagn). Och jag fick fota genom köksfönstret:


Och genom vardagsrumsfönstret:):


Vi lunchbordet mixtrade jag lite med kameran för att försöka ta NÄRbild på Lillemans ögon. Fick inte till det riktigt, så jag ändrade inställningar och donade. Helt plötsligt så åt han sin luch själv! Hmmm... Hälften hamnade på bordet (det åt han upp med fingrarna sen) och hälften hamnade under hans stol. Till Dizzys stora förtjusning;).


Efter lunch var det liite varmare och jag bylsade på Lilleman som bara den och tog en långpromenad.
Jag tror inte att han frös där inne i vagnen;)


Lillemans BLÅ ögon. Såg förrsten när jag hade upp fotot stooort på skärmen att man kan se min spegelbild i hans ögon, lite häftigt faktiskt!


Och leendet man blir så glad av!:


Kul att fota var det. Det blir SÅN stor skillnad på fotona utomhus i bra ljus!!




Kommentarer
Postat av: Fia

vilken liten goding ni har...

å vilka vackra BLÅ ;-)

2009-02-03 @ 08:52:27
URL: http://emmyoemil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0