Award

Jag har fått en award av Kvarnhia



Håller med henne om att det ibland känns konstigt när man inser att "folk" faktiskt läser det man skriver. Även om man vet att de gör det, skriver jag ju mest för min egen skull. För att det är kul, rena terapin ibland!:)

Skickar awarden vidare till (ska försöka hitta några som jag inte sett fått nån hittills...):

Anne - en av mina underbara arbetskamrater från Arvika!

Jenny - en av mina "äldsta" brevvänner!

Elin - bästaste syster yster!

Marie - "bekanting" med massa roligt om inredning mm (bl.a MASSA roliga inredningslänkar) på sin blogg!

Pia - en av mina favoritscrappare i Sverige!



Reglerna är enkla:
- De som mottagit awarden ska/får lägga upp en bild på den.
- Länka till den bloggen du fick den ifrån.
- Ge den vidare till max 5 andra bloggare du vill & länka till deras sidor.
- Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden. here it goes.

Kommentarer
Postat av: Marie

Tusen tack för blogg-awarden :) Kuligt och jag har redan skickat den vidare. Kram kram

2009-02-09 @ 21:27:03
URL: http://sotstruten.blogspot.com
Postat av: Anne

Tack Malin! =) Ska komma ihåg att lägga in detta på min blogg.. Hinner inte just nu bara.. :)



Idag sa Hanna på dagis: "Varför jobbar inte Malin här längre?" :) Tänk att hon börjar förskolan snart, hon började väl på Prästhög samtidigt som du? Vad tiden går..

2009-02-09 @ 21:29:25
Postat av: Pia

Tack så mycket för awarden! Jag måste ha missat att du sagt det, men nu kommer ett sent TACK och kram från mig! Jag känner mig så hedrad! :) /Pia

2009-02-15 @ 20:18:49
URL: http://piasdoodling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0