Mat och nyårslöften

Halkade in på en blogg av en slump och faktikst var de två senaste inläggen ganska mycket "jag".
Läs här om skåpätande och nyårslöften:
http://attvaratjugo.blogg.se/2009/december/vidriga-chocklad.html

Som sagt var lär jag behöva en avgiftning från choklad lagom till nyår. Kvällsmackorna är det värre med, där har jag redan kapitulerat. Är nog ingen ide´ att skriva med dem i nåt nyårslöfte...
Däremot har jag ETT löfte (som inte handlar om mat - tror det är lättare att hålla då...;):
Hålla ordning på, ladda över och framkalla foton en gång i månaden. Eller ja, i alla fall oftare än en gång om året!
Kanske kanske är ett pyttesteg mot mitt nya liv, mitt i kaoset....

Ger ni några nyårslöften?

Kommentarer
Postat av: Dennis

Jag dricker faktiskt te, och är medveten om att fler och fler väljer te istället för kaffe. Men det känns ändå som jag vill lära mig det som en artighetsgest, för att ta te...



Vad kul att du kände igen dig! Läs mer sånt från November. I December har min jäkla kalender tagit upp sådan tid.



Gott nytt år? Eller. Inte än. Har du hunnit gjort allt du vill under 09? Skynda annars!

2009-12-29 @ 19:33:21
URL: http://attvaratjugo.blogg.se/
Postat av: Maria

Är inga idé att jag ens tänker tanken om några nyårslöften... Jag håller dem inte ändå... ;)

2009-12-30 @ 09:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0