Shoppingsugen..

...blev jag faktiskt idag när vi var till stan en sväng. Men sambon sa ifrån å det bestämdaste att "Nu skiner solen och vi ska SKYNDA oss tillbaks till stugan!". Så vi avverkade Willys (blöjor och diverse annan påfyllning av "lagervaror":), OBS (krokar till min kristallkrona), Intersport (strumpor till sambon), Apoteket (nässpray och alvedon till lilleman) och Ikea (lampskärmar och kuddar till mig:) i ett rasande tempo innan vi åkte tillbaks "hem".
Får väl åka SJÄLV till stan nästa gång vi ska ner, så att jag kan kolla i lugn och ro...

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är sällan lyckat att ha med sig män på shopping, de är verkligen "lagom" intresserade

2009-08-11 @ 21:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0