Nya soffhörnan!

Så har jag äntligen, efter är det 8 år (?), bytt ut vår hemska soffa! Denna är inte perfekt, men ändå fin och duger gott tills jag hittat den perfekta. Och som sagt var, den perfekta har ju inte dykt upp på X antal år förut, så det kan ju ta tid...


Men nu funderar jag på om jag ska måla soffbordet vitt i alla fall?!
Funderade på en lite större, vit duk som alternativ. Men ni ser ju hur duken ser ut efter några dagar. Har en liten hulligan som INTE tycker att mamma ska ha fina dukar på bordet...
Vad tycker ni?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser jättefint ut, och jag tror också det skulle bli väldigt bra med vitt bord:)

2009-08-11 @ 20:37:21
Postat av: Jenny

Jag tycker inte att d spelar någon stor roll egentligen, om du har ett vitt el brunt bord. Du kommer ju på nya idéer var femte minut, så du har kanske snart kommit på nån annan lösning?! ;) Vad jag menar e att lägg inte ner energi, pengar o tid på det, du vet aldrig när tex den perfekta soffan kan dyka upp, eller när du hittar en bra o stor vit duk, eller när du inte vill ha de vita gardinerna längre... ;) kramar!

2009-08-11 @ 20:47:32
URL: http://eisblume.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag skulle ha målat bordet vitt! Så du har lite mer att göra. ;)

2009-08-11 @ 20:51:09
Postat av: J

Målar du bordet vitt kommer jag och äter upp dig! Jag tycker med det uttalandet att du inte ska måla det...;)

2009-08-11 @ 21:23:10
Postat av: Anonym

Jag skulle välja en mycket mindre duk eller en riktigt stor, synd att måla bordet vitt tycker jag men det är ju en smaksak som allt annat.

2009-08-11 @ 21:34:01
Postat av: Helena

Jag skulle inte måla bordet, skulle nog välja en större vit duk istället. Tycker inte vitt passar sig på möbler, kanske på hyllor men inte bord..sen tycker jag att gamla möbler är vackra i sig & behöver inte fixas. Skulle satsa på det som står uppe på möbeln istället. men det är bara min åsikt ;)

2009-08-11 @ 21:57:32
URL: http://umni.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej! Vad fint :) Kul att se bordet "in action", va absolut värt sina 55kr :)

Om jag får lägga mig i disskusionen så hade jag målat bordet vitt, (jag hade tom spraymålat rottingstolen vit och slængt en fårskinsfäll i den...) Skippa duken o køp ett større zink- eller silverbricka o ha massa blockljus eller ljusstakar på. Det hade jag gjort :)



Lycka till!

2009-08-12 @ 14:15:44
Postat av: miikaela

Svar: Ja men visst är jag elak? Hehehe ;)

2009-08-12 @ 20:52:32
URL: http://miccit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar Maries tips. Måla både bord och rottingstolen. Kanske lägga i en matchande kudde mot soffan istället för ett fårskinn? Å kanske måla bordet a la shabby chic?

2009-08-13 @ 22:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0