Dumsnål?!

Som ni kanske vet, så anser jag mig rätt ekonomisk. Och jag tycker det är superbra att köpa begagnat.
Det är inte ofta som jag tycker att det är bättre att köpa nytt än att återanvända nåt som nån annan haft innan.
Men... den här barnstolen hade nog varit värd att köpa ny. Med tanke på husfriden - sambon håller på att montera ihop den och svär över att det fattas skruvar, inte blev bra när stolen blev målad osv... Har ju lagt ganska många timmar på målning också. Så med facit i hand KANSKE det hade varit värt den där tusingen extra att köpa en ny.
Jo då, jag kan erkänna när jag har fel;).

Kommentarer
Postat av: Christina

Har en Tripp Trapp över... Jättebra stol!

2009-08-05 @ 21:56:29
URL: http://kvarnhia.blogg.se/
Postat av: Christina

Den är i ok skick, bokfärgad och har både bygel & dyna (röd/vit randig) som tillbehör... Pris? Ingen aning, bra va!? ;)

2009-08-06 @ 00:04:22
URL: http://kvarnhia.blogg.se/
Postat av: Anna larsson

Annars kan kanske jag å Vilmer vara intresserad av en tripp trapp!? men det är klart, det beror på priset också :)

2009-08-06 @ 01:12:56
Postat av: Maria

Haha, ingen kommentar från mig här! Men en sak är ju säker... På just denna punkten är vi väldigt olika! ;)

2009-08-06 @ 18:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0