Äntligen...

... har jag ett vitt vardagsrum! Och Tv:n i hörnet där jag velat ha den hela tiden.
Det blir så fiiint!

Är såå trött efter att ha målat HELA tiden som lilleman sovit under helgen (dag och kväll) eftersom jag var ensam hemma med honom. Men det vita, fina är helt klart värt lite trötthet:)
Ikväll hade sambon mage att gnälla över att jag "skapat jobb" åt honom för att han fick lov att koppla in Tvn och skruva i ett par skruvar!! Men han tog tillbaks uttalandet sen, när han insåg hur dumt det lät;).

Nu fattas bara lite sista piff (och en ny soffa så småningom, men den röda duger ett tag nu när allt annat blev vitt;). Skulle nog behöva lite inspiration och en massa pengar till "lull-lull". Bilder kommer, men det var för mörkt för att ta vettiga foton ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0