Lååångledigt!

Efter vissa diskussioner här hemma har vi kommit fram till att jag kommer vara hemma och vara föräldraledig HELA sommaren. Från midsommar till mitten av augusti. Det ska bli så himla skönt!!

Just nu känner jag att jag knappt hinner med mig själv (kan ju i och för sig bero på att jag inte riktigt hämtat mig efter helgens målarprojekt...). Fattar inte hur jag nånsin ska ha TID att jobba heltid, halvtid är perfekt;). Om någon bara ville betala mig en heltidslön för halvtids jobb...

Kommentarer
Postat av: Anonym

HÄRLIGT!!! Då kan vi njuta av sommarlovet tillsammans! :)

2009-04-29 @ 21:16:05
Postat av: Maria

Hmmm...min kommentar...

2009-04-29 @ 21:16:43
URL: http://mariairansby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0