Helgen i korthet

04.30 är "okristligt tidigt" att gå upp. Sambon skrattade åt mitt uttryck när jag försökte vakna i går morse.

Söder om Värnäs är det sommar. Nästan i alla fall...

Stockholm och gamla stan är fint i vårsolen. Men lite längtade jag hem till solväggen. Fikan fick vi ta inomhus eftersom varenda utefik var fullt. Såklart.

Joe Labero är fruktansvärt fingerfärdig!

Extremt kaotisk hotellfrukost.
Slut på allt möjligt, irriterad personal och var i all världen var det tänkt att man skulle börja ta sig?!

Loppis på hötorget. Sugen på en klocka och en stol, men vi åkte ju buss, så jag köpte inget. Att kolla gamla prylar i Stockholm framkallade helt klart en massa gamla, härliga minnen.

Fyndshopping är aldrig fel. Klocka, solglasögon, två armband och ett halsband för 180 kr. Jag blir alltid lika barnsligt glad när jag fyndar:).

Svart är nog ok i alla fall. Med grönt "pärlhalsband", stor tygros, naturvit kofta och förhoppningsvis vita skor (som jag inte köpt än) så blir det nog fint med den svarta klänningen till bröllopet, tror jag.

Min kropp är inte gjord för 12 timmar i buss.  Och inte för mjuka hotellsängar och kuddar heller. Ont i ryggen...

Frosseri ger magbesvär. Så mycket gott som vi ätit så är det inte konstigt att magen protesterar. Egentligen...

Borta bra men hemma bäst.

Kommentarer
Postat av: Christina

Visst är det härligt med välfärdsproblem!! Det är allt bra synd om oss... he, he! Jag SKÄMTAR om det nu är någon som inte tror det... ironi är mitt andra namn... ;D

Du verkar ha haft en bra avkoppling från Klarälvdal´n.

2009-04-05 @ 22:52:23
URL: http://kvarnhia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0