Vad vill man läsa i en blogg?

Är julaftonskväll och sambon klagar för att jag sitter vid datorn;)
Sitter och kollar de mest besökta bloggarna på blogg.se. Ärligt talat så fattar jag inte riktigt vad det är som gör att vissa har tusen och åter tusen besökare!... Skummade ju mest, men de flesta verkar handla om samma saker. Vad de har på sig idag, alla snygga väskor/klänningar/skor som de bara måååste ha etc. Är säkert kända människor/modeller som jag borde ha koll på. Men nä, jag tycker faktiskt inte att det är speciellt intressant.

Sen var det EN kille som skrev om sport, det kan jag mer förstå att folk vill läsa om. Men inget som jag vill kolla varje dag det heller.

Enda på "topplistan" som var vettig var väl denna:
http://www.alltforforaldrar.se/vimmelmamman/
Läste inte så mycket, men hon verkar vara en mamma som genomgår cellbehandlingar och en sån kamp kan ju vara vettig att följa.

Jag läser just nu bara bloggar av folk jag känner, men vill gärna ha tips på bra/intressanta bloggar!

Vad vill ni läsa i en blogg?!
Vilka bloggar kollar ni ofta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0