Julen är ju ändå slut...

För visst är väl julen slut? Eller snart i alla fall.. Vi har snart varken barr eller kulor kvar i vår julgran. Barren har nog ramlat ner för att inte granen fått nog med vatten (våra granar barrar ALLTID kopiöst, kan det bero på att vi är så glömska;).

Anledningen till att kulorna inte sitter kvar ser ni här:

 

Lilleman tycker att julgranskulor är SÅ fina. Han sliter ner dem, sitter och studerar dem och försöker sen faktiskt "hänga" dem tillbaks i granen. Men av mängden kulor som vi just nu har på golvet i stället för nedersta delen av granen så kan man förstå att han inte riktigt har lärt sig hur man gör än;).

Ja ja, det är väl ändå dags att slänga ut granen snart. Nu vill jag ha vår, ljus och soliga dagar!!

Kommentarer
Postat av: Christina

Ja det gäller att vattna ofta... några sockerbitar stoppar jag oxå i men fråga inte varför. Vår gran barrar oxå men inte så mycket. Den ska stå kvar så länge som möjligt... Hos oss rasar kulorna av andra anledningar. Härom dagen när jag spelade tennis på Wii så smällde jag en julgranskula rakt i TV:n... PANG! Jisses så jag skvatt då det blev väääl realistiskt...

2008-12-29 @ 17:43:18
URL: http://kvarnhia.blogg.se/
Postat av: Elin

Kolla en extra gång på nedersta bilden... Visst är det en förkrymt Vincent som sitter där!!!!!?

2008-12-29 @ 18:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0