Nytt läge - jag vill också!

Nja, jag vill inte flytta... Vi har ju ett av de bästa lägena i byn (om jag får säga det själv...;) med hörntomt mot skogen.

Sitter och kollar "Nytt läge" på 3:an. Blir såå sugen på att ta hit nån som kan fixa till huset! Ända sen vi flyttade in för... typ sex år sen (HJÄLP, har vi verkligen bott här så länge!?!) så har vi funderat på hur vi kunde få ett större kök. Ett större badrum står också högt på min önskelista eftersom både kök och badrum är pyttelitet. Som i de flesta 50-tals, tyvärr... Men, vi hittar ingen bra lösning! Det är mur, ente´ eller yttervägg i vägen för att göra köket större. Sista ide´n var att göra kök av vardagsrummet, men då har plötsligt ett rum "för lite" och skulle behöva bygga ut. Och det KOSTAR.

Så..
Det finns ju en uppsjö av inredningsprogram som gör om hemma hos folk. Visst borde väl NÅN av dem kunna åka utanför Stockholmsområdet för att fixa till ett femtiotalshus? De får gärna komma hit!!


Kommentarer
Postat av: wildärtan

Ah - nu funkar det!

Jo, det finns väl nåt program, fast det kanske inte går just nu, som åker liiite utanför Stockholm iaf? Jag tror det är på 4:an. Nog måste det väl gå att ordna ett större kök på nåt vis!



Kram!

2008-12-05 @ 11:24:12
URL: http://wilderth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0