Nån som hörde smällen?!

Vet inte om någon hört smällen, men här hemma ser det i alla fall ut som bomben slagit ner. Alltid... 

Är så trött på det ständiga kaos vi lever i. Rent fysiskt alltså, vi har alldeles för mycket saker som är oorganiserade i vårt hem. Är båda alldeles för dålig på att hålla ordning på våra saker (alternativt bra på att sprida saker omkring oss...). Letar ständigt efter något. Nycklar, mobiltelefon, viktiga papper, bankkort.. Listan kan göras lång. Till saken hör att jag verkligen inte mår bra när det är rörigt kring mig. Vi får våra ryck ibland och försöker verkligen organisera, röja upp och sortera. Men vi kommer aldrig runt. Innan vi hunnit göra klart allt, så är det dags att börja om där vi startade igen. Evighetsprojekt med andra ord:(.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hmmm...jag känner igen mig! Det är nog så livet är, kanske... :/ Och inte blir det bättre av att ha barn heller! ;)

2008-12-28 @ 20:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0