Lussebak

Jag bakar en gång om året.
M. och jag har gjort det till en tradition att baka lussekatter och idag var det dags igen. Första året hade vi lussekatter i frysen till midsommar typ. Men i år gjorde vi "kusarna" lite större, så det blev lite lagom antal som går att äta upp innan midsommar;).

Så himla mysigt att baka, lyssna på julmusik och prata en massa strunt! Känns som jag knappt träffat nån på hela hösten, vi har ju bara hållit på med lägenheten varenda lediga stund. Men man borde verkligen ta sig tid till att umgås mer med sina vänner. Varför är det alltid så att inte tiden räcker till?

Kommentarer
Postat av: Maria

Visst har vi haft det mysigt idag!!! Älskar vår tradition!!! =) Puss & kram!

2008-12-05 @ 18:41:45
Postat av: Jeanette

Hej gumman jag har missat din blogg men nu har jag laft till den på mina favoriter. Jag saknar er, när jag ser dom fina bilderna på Hannes o ser vad stor han har blivit inser man vad sällan vi ses tyvärr...

Stor kram

2008-12-05 @ 19:24:53
Postat av: Christina

Har du för många lussekatter så kan du gärna ge några till mig! Jag älskar lussekatter!

2008-12-07 @ 00:44:07
URL: http://kvarnhia.blogg.se/
Postat av: Anna

Dom hade ni lyckats bra med :-)

2008-12-07 @ 12:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0