Gamla polare från tiden det begav sig...

Träffade Jenny Ö från gymnasietiden på Bergvik idag! Hon visste inte ens att vi fått barn, så det måste vara evigheter sen vi hördes;). Var verkligen superkul, hon var sig precis lik och jag tror jag lyckades övertala henne att skaffa Facebook. Använder det inte så mycket själv, men har i alla fall hittat några kompisar från förr.

På Ikea sprang jag på Anne från Prästhög/Arvika. Var lika kul att träffa henne som vanligt. Det är för långt till Arvika och jag saknar dem alla där, vi ses för sällan. Längtar tillbaks ibland. Prästhög måste vara den finaste förskolan som finns. Men jag saknar inte att veckopendla... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0