Full-rulle-dag

Babysimmat - sååå kul att det blev fredagsgång (istället för tisdagar då jag jobbar) så att jag också fick följa med lilleman en gång!

Prövat säkert 12 par byxor - köpt 3!! Inte inhandlat byxor, förutom mammabyxor, sen jag blev gravid. Så det var välbehövligt.

Följt med mamsen på diverse uträttningar i Torsby - det tar sin lilla tid vill jag lova! Ändå var det inte såå farligt idag.

Mat till sambon hos mor och far - vi hade ju redan ätit i Torsby

Fika

Hem och så är det dags för Idolfinal!

Ja, det blev en heldag. Ser inte ut som vi  är så effektiva men... Min mor är som sagt var inte världens snabbaste. OCH det kan vara skönt att inte alltid stressa runt med en massa måsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0