Är så less...

Ja, jag vet... Dagen innan julafton ska man inte vara less, men jag har faktiskt varit det idag. Less på folk, less på att "hemarbete" som JAG måste göra, less på att snubbla på "skrot" som ligger i hela källaren, less på att ALLTID få leta efter saker...

Vi är värdelösa på att hålla ordning på saker, både sambon och jag. Det tillhör vardagen att leta efter försvunna saker. Ibland funderar jag faktiskt på om det inte är spökena i källaren ( som jag för övrigt faktiskt TROR PÅ att de finns där, men de är snälla. hoppas jag i alla fall...) som försöker spela oss ett spratt genom att gömma saker. För SÅ fruktansvärt dålig ordning trodde jag inte att vi hade.

I morse var det julgransmattans tur att vara försvunnen. Låg inte där den alltid legat och vi har fortfarande inte hittat den. Så julgranen får stå direkt på parketten. Går ju bra det också:).

Nu är vi snart redo för julen och jag är på lite bättre humör igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0