Vad har jag gett mig in på!?

Om drygt en månad ska jag springa en halvmara, dvs 2,1 mil!
Jag tyckte nog att det räckte med en mil (som man kan välja i loppet vi ska springa), men eftersom syrran o övriga i gänget ska springa halvmaran så kändes det inte riktigt som att jag hade nåt alternativ...
Just nu känns det rätt avlägset att jag ska klara över två mil, även om jag faktiskt springer tre ggr i veckan.
Eller... runt ska jag väl ta mig. Målet får vara att ta mig runt utan att gå.
Önska mig lycka till, jag kommer garanterat att behöva en del moraliskt stöd...
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Wow! Lycka till!! :-) Jag är så stolt och nöjd över att jag sprungit en dag i veckan i fyra veckor nu. ;-)

2012-09-05 @ 16:55:54
URL: http://www.linneabrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0