1730 bilder och min frisyr

Har suttit och försökt få ordning på och rensat bland alla foton som jag hittills tagit i år.
Det blir en del trots att jag skulle vilja fota MER.
Mycket dåliga foton blir det och många snarlika, så nu har jag börjat rensa och förhoppningsvis ska jag kunna framkalla en hög inom snar framtid också...

Hittade några foton jag tog när jag var nyklippt i februari o insåg hur sjukt fort mitt hår växer!
Har ju klippt mig ett par ggr efter det också, ändå finns typ ingenting av denna frisyren kvar just nu.
Imorgon ska jag äntligen klippa mig igen, men vet inte riktigt vad jag vill ha.
Gillar denna frisyren jättemycket, enda nackdelen är luggens längd. Med min hårväxt så är den för lång och nere i ögnen på två veckor. Då är plötsligt frisyren varken snygg eller praktisk.
Frisyrtips nån?? :)



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag tänkte på det när vi sågs att oj vad långt håret blivit! Och så har du ändå klippt dig sedan sist!! Härligt, då kan du testa nya frisyrer och veta att det växer ut snabbt om du ångrar dig. :-) Får du inte gå och klippa luggen gratis eller för lägre pris om det behövs mellan klippningarna? På Louise H här i Örebro ingår luggfix så frisyren ska hålla längre. Tycker också du passar i den luggen!

2012-07-02 @ 09:33:31
URL: http://www.linneabrun.se
Postat av: Anne

Vilken fin frisyr! Så snyggt med lång lugg, men jag förstår problemet med att den växer snabbt.. Svårt.

2012-07-02 @ 13:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0