Skrotsamlare

Vi har nästan alltid små högar/installationer ute på gården.
Storebror samlar div. "skräp" och använder som lekmaterial.
Kreativt och ganska kul tycker jag. Egentligen.
Måste bara försöka lära honom att plocka tillbaks eller slänga skräpet sen.
Problemet är ju oftast att han inte tycker att det är skräp.
Inte alls!

En gunga, vår "utejulljusslinga" (som jag för övrigt körde av eftersom den var spänd över hela parkeringen och jag hade JÄTTEbråttom), ett rostigt lock, ett juläpple i trä, ett trasigt kvastskaft, ett spännband och en hink.
Tror han försökt ta sig upp i trädet, men än har han inte lyckats;).

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det är ju konst! Klart han inte vill slänga bort det! Kanske kan montera ned utställningen bara efter ett tag. :-)

2012-04-24 @ 10:45:11
URL: http://www.linneabrun.se
Postat av: Linnéa

Fast jag förstår att det kan bli lite besvärligt om han vill göra hela gården till galleri. :-D

2012-04-24 @ 10:45:58
URL: http://www.linneabrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0