Ett lugnare liv utan socker?

Idag har vi haft en HEL dag utan konflikter.
Vet inte när det inträffade sist.
En del tjat såklart, men jag har sluppit bli rejält arg.
Svårt att veta vad det beror på men jag skulle tro att en hel vecka utan sötsaker spelar in.
Och att jag verkligen tänkt på mitt förhållningssätt (efter att jag börjat "Barn med uppmärksamhetsstörningar" av Kirsten Juul).
Jag utgår från att han inte gör saker för att trotsa, utan helt enkelt för att han inte förmår annat.
Jag förbereder, planerar och försöker "förutse och föregripa" som Kristen skriver om...
Håller tummarna för att den positiva trenden håller i sig!

Kommentarer
Postat av: Tesa

Tack för att du tog dig tid att skriva och kul att du gillade tipset:)



Ha det bäst!



Kram Tesa

2012-04-15 @ 19:02:55
URL: http://www.tesatipsar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0