Nya vanor och detta vädret...

Jag brukar inte klaga på vädret. Av den enkla anledningen att det inte är värt att lägga energi på eftersom jag ändå inte kan göra nåt åt vädret. Lika bra att gilla läget och göra det bästa av situationen helt enkelt.
Men nu... Nu är t.om. jag LESS på kylan!!
Känns som lilleman och jag knappt varit ute trots att vi haft ett långt jullov ihop.
Jag vill ut och leka i snön, åka pulka, grilla korv och dricka varm choklad.
Jag vill ut på långpromenad med Dizzy.
Och jag vill framförallt ut och springa!
Har inte rört mig på... alldeles för länge.
Men det kan väl bara inte vara nyttigt att springa i 25-30 graders kyla?!
Och jag VILL verkligen ut, så det är inte bara en dålig ursäkt att det är för kallt... Tror jag...

Behöver nya motionsvanor OCH nya matvanor efter jullovet.
Magen är som en ballong mest hela tiden.
Behöver verkligen en matsedel.
God, nyttig, enkel mat.
Fasta mattider.
Storhandla.
Suck, ge mig inspiration nån!


Tack för receptet på fiskgryta, den ska jag garanterat testa.
Alltid en början


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0