SCRAPTRÄFF

Lördag den 24/10 tänker jag fixa en SCRAPTRÄFF i Sysslebäck (lokal lite beroende på hur många vi blir)!!

Tänkte mig att man kan börja vid 09.00 och hålla på så länge vi orkar - om vi blir på skolan går väl larmet igång 22.00 eller nåt sånt;). Kan man inte vara med hela dagen, så är det ju bara att droppa in och vara med den tid som man kan.

Kommer ordna några olika utmaningar, skisser etc.
Jag hoppas få ihop lite "sponsring", så att jag kan lotta ut div. priser.

En liten avgift (max 100 kr/pers) för fika, frukt, lokalhyra och ev. inköp av lite material/priser.

Anmälan till mig här, på facebook, sms eller e-mail.
Min "scrap-mail": [email protected]

Har väl inte RIKTIGT tänkt klart angående träffen, så har ni tankar och idéer så tar jag gärna emot det!:)

HOPPAS att många vill vara med, tycker det skulle bli såååå kul om vi blev ett gäng!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela -grannen. :)

hej! Jag och Sandra Kjellberg kommer gärna. :)

2009-09-09 @ 11:13:36
Postat av: FridaK

Synd att den sammanfaller med scrapbookingmässan i Karlstad. Annars hade jag nog funderat på det.

//Frida (som jobbade i hyran med P & E)

2009-09-10 @ 19:50:28
URL: http://fridacreates.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0