Minns min ängel...

Har några kvällar i rad nu låtit lilleman lyssna på en CD med vågskvalp och lite andra sövande ljud. Sambon stämplade den som "mycket skum" eftersom det nånstans mitt på skivan är en man som börjar prata om att "hela jorden älskar dig" "du är aldrig ensam, ensamheten är bara en tanke.." mm.

Har ingen aning om ifall det är skivans förtjänst men idag somnade lilleman snabbare än han gjort på flera veckor! Tycker dessutom att det som sägs har ett fint budskap "minns min ängel, att din mamma älskar dig, och minns min ängel att din pappa älskar dig..." osv. Så lilleman lär få stå ut med denna ett tag nu!:)

Kommentarer
Postat av: Maria

mantran är väl aldrig fel..Han kanske tänker de där orden hela natten och sover så sött!Lite hjärntvätt!;) Nädå.. Men sånna skivor brukar ju va bra på vilan på dagis så varför inte hemma???

2009-10-22 @ 22:21:30
Postat av: Madde

Jag tycker om änglar och allt som sägs fint om mor o far. Sen vågskvalp är ju lugnande, man skall göra det som känns bra.

Sen vad andra tycker så får de ligga i deras sinne.

2009-10-25 @ 19:09:23
Postat av: Madde

Jag tycker om änglar och allt som sägs fint om mor o far. Sen vågskvalp är ju lugnande, man skall göra det som känns bra.

Sen vad andra tycker så får de ligga i deras sinne.

2009-10-25 @ 19:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0