Ett gäng ny LOs

Två från igår som jag är rätt nöjd med:




En från igår som jag inte blev nöjd med... har redan klippt bort ett par band som satt fast i vänstra hörnet. Funderar på om jag ska fixa till hörnet på nåt annat sätt eller låta den vara så här. Var rätt kul att göra ändå, för det är egentligen inte alls min stil:


En bara påbörjad LO. Har dragit mig lite för att använda dessa bilder, som är mina absoluta favoriter på mig och lilleman. Vill ju att det ska bli nåt speciellt av den sidan, en alldeles perfekt LO liksom. Men insåg att jag aldrig kan göra den perfekta, så det får bli som det blir. Fortsättning följer:


Och så en sida som jag haft liggande här hemma ett tag. Blommorna och allt ligger fortfarande lösa, men jag tror att den ska se ut så här. Ska bara sätta fast allt, så är den också klar:


Ganska produktiv har jag varit, för att vara mig;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0