Humöret svänger

Lika glad, tacksam och harmonisk som jag var i går kväll när jag gick och la mig, lika irriterad, stressad och gruinig var jag imorse när jag vaknade. Vet inte egentligen varför, misstänker att det beror på att jag känner att det är MASSOR som borde göras och ännu mer som MÅSTE göras. Dessutom har lilleman en riktig "vilddag" (mer än vanligt) och plockar i ALLT som han inte får. Vi har redan hunnit bli redigt ovänner:(. Ingen bra kombination med massor att göra och en överaktiv unge...

Nu ser jag i alla fall nåt konstigt där utanför fönstret. "Solen" kallas det visst... Har hört att ljuset som kommer från solen kan ha en poritiv inverkan på humöret. Så nu ska lilleman och jag ge oss ut och få lite ljusterapi, och hoppas att det hjälper!

Kommentarer
Postat av: Monica

Antingen känner barnen på sig när vi har tusen saker som ska göras och blir vildare, eller så tycker vi att de är värre när vi har tusen saker att göra... Vet inte vilket, men jobbigt är det.



Men det känns bra att det är sol idag!!!

2009-11-21 @ 09:52:04
URL: http://commandoran.blogg.se/
Postat av: Petra

Tur att det inte bara är jag som har en vild unge ;) Å jag har inte rätta tålamodet nu, å det kanske han känner av!!!

2009-11-21 @ 21:46:13
Postat av: Petra

Tur att det inte bara är jag som har en vild unge ;) Å jag har inte rätta tålamodet nu, å det kanske han känner av!!!

2009-11-21 @ 21:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0