Barnmässan 2009

Lilleman älskade verkligen barnmässan! Han sprang runt konstant i de dryga två timmar som vi var där och undersökte ALLT. Men som sambon sa "Han kanske hade tyckt det varit lika kul att springa runt på Bergvik".

Jag tyckte mässan var ok, men inte mer. Mycket fina, annorlunda, lite dyrare kläder och en hel del annat. Men... hade önskat mer inredning, leksaker etc. Mer variation helt enkelt. 

Med oss hem från mässan hade vi lite kläder till lilleman, majskrokar och lite gratismaterial. Samt minnet av lilleman som röjde runt på dansgolvet tillsammans med några andra småtroll, i den sötaste discodans man kan tänka sig!:)

Haft en superbra dag med familjen. Men NÄR ska jag lära mig att komma ihåg att packa med mig kameran när vi åker nånstans?! När jag får en ny mobil med bättre kamera i kanske;).


Kommentarer
Postat av: Petra

Vi ska på barnmässan imorgon... hoppas William tycker det är lika skoj som Hannes tyckte :)

2009-03-27 @ 23:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0