Leksaker

Att jag tycker att barn ofta har/får för mycket saker är väl ingen hemlighet vid det här laget.

Sambon kom hem en dag och sa:
- Lilleman har ju nästan inga leksaker.
- Nähä, vad har han som fyller hans rum OCH en hylla i vardagsrummet då?
- Jo, men inte i jämförelse med andra barn alltså.
- Tycker du han ser mer ledsen ut för det, än andra barn?
- Nä, det förståss.
Slutdiskuterat:).

På familjedagen på parken fick lilleman denna här:

Jag vet inte hur många timma han gått runt med den igår och idag. Piggarna har gått sönder så den låter inget längre, men den är fortfarande lika kul! 35 kronor, tror jag... Behöver inte vara så avancerade/dyra saker som blir favoriter!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du kan väl lägga till mig på dina länkar!? Tror inte att du har det va? Ser inte riktigt men;o)

2009-06-30 @ 07:09:44
URL: http://litenelin.blogspot.com
Postat av: Snobban

Jag håller med dig Malin, stå på dig om du kan, men det är inte lätt. Det är roligare för barnen om de får hinna önska sig nåt INNAN dom får det

2009-07-04 @ 19:29:02
URL: http://snobban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0