godis, godis, godis

Har verkligen vräkt i oss godis under helgen! Funderade på att skriva en lista på allt, men då tycker ni bara att vi är äckliga! Ja, och som ett brev på posten så mår magen skrutt igen:(.

Men, men. Ny vecka, nya tag. Har inte stoppat i mig en enda godis/kakbit idag.
Om jag bara kunde få lite barnfri tid också (sambon åkte på andra uppdrag så fort han kom från jobbet) så kanske jag skulle kunna dra mig ut på en promenad i halkan. Fattar inte hur en del står ut utan NÅN att lämna över barnen till. Avlastningen från övriga familjen är guld värt!!

Kommentarer
Postat av: Christina

Jag har ju varit ledig idag. Då stämmde det så "bra" att J jobbade kl.5-20 med en kort paus för middag här hemma. Kul, kul med timmerbilar... NOT.

2009-01-12 @ 21:53:26
URL: http://kvarnhia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0