Så kul

Tänk så kul det är när man har energi över! Samtidigt som Beckfilmen började plockade jag ner gardinerna, dammtorkade fönsterkarmar och krukväxterna etc. Man är väl kvinna och kan göra flera saker samtidigt;)
Så imorgon syr min privatsömmerska (dvs. snälla mamsen) upp de nya gardinerna och imorgon kväll har jag förhoppningsvis nya gardiner som piggar upp vardagsrummet lite i alla fall:).

Har förresten fått ge med mig, att än en gång skjuta upp målningen av väggarna. Men "bara tills det blir varmare ute så att vi kan ha dörrarna öppna". Det var ett löfte om att vi skulle fixa även golvet som fick mig att, om motvilligt, sluta tjata i någon månad. Men SNART...

(Bilder på mina inköp på Ikea kommer snart förresten, är såånöjd!)

Kommentarer
Postat av: Monica

Skulle nog behöva åka bort någon natt jag också om man får sån energi av det.

2009-02-22 @ 23:05:30
URL: http://commandoran.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du har en utmaning i min blogg!

2009-02-24 @ 20:09:54
URL: http://eisblume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0