felsms...

... kan bli riktigt roligt.
Mer kuligt finns på www.felsms.com
Finns hur många som helst;).


Till: Min chef
Sms: Kan inte du snälla åka och skotta vår garageuppfart om det snöar i helg? Vi kommer hem på söndag. Du kan komma och äta hos oss då.
Svar: Nej det går tyvärr inte. Jag är fullbokad hela helgen. Vart ska ni? Ha en bra helg så ses vi på måndag

Förklaring: Skickade det här till min chef istället för vår son. Värsta var att jag inte tittade till telefonen på hela helgen. Vi pratade med barnen med pappans mobil. På måndagen sa min chef "tur att det inte snöade i helgen". Jag fattade ingenting men när jag pratade med sonen om varför han inte kom och åt så fattade han inget. Han hade inte fått smset så då tittade jag i utkorgen och skämdes.


Till: Chefen
Sms: Efter sex så lägger du dig med benen rakt upp mot taket i ca 10 min, då rinner spermierna in ordentligt, skit bra!
Svar: Okey? Bra.

Förklaring: En väninna till mig hade frågat om råd hur man gör för att bli snabbare gravid. Jag skulle skicka detta till henne men meddelandet råkade jag skicka till min manlige chef, usch så pinsamt. Massor av skratt blev det iallafall.



Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Haha, ja den sidan har jag varit in på!



Svar:

Klockan heter "Karlsson Väggur Visare Stor Svart" och den har jag köpt hos Handladesign.se för 398 kr. Kram Sandra

2010-03-16 @ 20:19:58
URL: http://www.inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0