Utryckning ggr två

Har just varit ute två vändor i vinter"natten". Båda vändorna p.g.a min förbaskade glömska!

Började med att det ringde till mamma från MIN telefon förut när de var här. Skumt!.. Insåg ganska snart att jag glömt min mobil i hallen när vi spelade badminton. Men man ska ha tur. Han som hittade den var ärlig och ville lämna tillbaks den. Dessutom bodde han i "panget" här i Ransby. Han ringde igen när de var på väg hem, så det var bara att gå och hämta mobilen!

Sen ringde en av grannarna och undrade om jag visste att Dizzy var på rymmen. Shit, jag släppte ju ut henne för ett BRA tag sen! Hon tröttnade väl på att jag aldrig släppte in henne och drog iväg. Men hon hade så glatt gått in till dem när de öppnade dörren...

Tur att man är omgiven av snälla och ärliga personer! Nu kan jag sova gott:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

typpiskt dig Malin

2009-01-09 @ 12:32:39
Postat av: Maria

Ha, ha, ha kan inte annat än skratta!!! Du är ju för go´!!! =)

2009-01-09 @ 17:48:27
URL: http://mariairansby.blogg.se/
Postat av: Monica

Låter som det kunde varit jag :D

2009-01-09 @ 22:10:31
URL: http://commandoran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0