Spegelkojan nästan klar!

Som vanligt är det lite småsaker som är kvar att fixa:
putsa speglarna
en madrass/kuddar till botten - fällen ligger bara där tillfälligt
fixa översidan - har fortfarande inte bestämt hur jag ska göra
ev. sätta in ljus
vill även ha en sänghimmel eller liknande över/runt, så att den inte känns så kantig!
  

"Drapperiet" är en kökshandduk från Ikea. Enklare kan det nästan inte bli. EN enda raksöm för att göra kanal upptill. Jag har inte ens tagit bort upphängningshämpan, den hamnade ju ändå på insidan och syns inte utifrån...

Får väl se när jag orkar fixa det sista, men nu går kojan i alla fall att använda. Lilleman har testat den redan innan drapperiet och fällen kom dit. Han var i alla fall lite faccinerad av speglarna:)

 

Kommentarer
Postat av: Petra

Superfin!!!

2009-01-31 @ 17:46:02
Postat av: Monkan

Klart man blev nyfiken på vad en spegelkoja är för nåt :-) Putsa speglarna... är det nån idé att göra...? Om Lilleman hälsar på därinne så gissar jag att ett och annat spår kommer att lämnas efter honom på speglarna :-)

2009-01-31 @ 21:28:15
URL: http://pysslaosyssla.blogspot.com/
Postat av: Elin

Och det var du som sydde den enkla raksömmen ? ;o)



Och jag håller med Monika.. Strunta i putsningen.. Det kommer du bli galen på annars!

2009-01-31 @ 23:22:44
URL: http://litenelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0