Spegelkoja

Nu har jag funderat på denna ide´ ett bra tag och äntligen kommit till skott! Hoppas nu bara att lilleman gillar ide´n lika mycket som jag.

Ett vanligt köksskåp som vi vänder upp och ner, klär insidorna med spegel, lägger kuddar på "golvet" inuti och hänger ett drapperi för. Enkelt - vips så har vi en spegelkoja:)



Hm, limmet var tvungen att torka en hel evighet för varje spegel, så den blir inte klar förrän tidigast imorgon kväll. Och jag trodde ju att botten (som vi vänt upp) var vit och slät. men det var ju en massa hål i! Så nu funderar jag hur vi ska göra:
Spackla och måla?
Täckskiva?
Tyg?
Vaxduk?

Kommentarer
Postat av: Snusans Inredningsblogg

Men hallå, vilken rolig idé med en spegelkoja!! Blir bra nyfiken på det färdiga resultatet. :)

2009-01-26 @ 16:18:36
URL: http://inredningsbloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0