foton på bloggen

Hade flera önskningar av foton, bl.a från nyårsmiddagen.
Det har ju varit en hel del diskussioner om oärliga människor som tar andras foto från nätet och använder dem i helt andra syften. Därför lägger jag ALDRIG upp bilder på personer som inte är tillfrågade. Jag vet att det finns sååå mycket olika bilder på nätet och jag har verkligen inga som jag tror skulle skada nån. Men bara att risken finns gör att jag avstår...

Just från nyår har jag nästan inga foton. Vet inte varför vi fotade så lite. men det kanske är nån annan som har, som tillåter dem att synas här. Maila gärn i så fall:)

Kommentarer
Postat av: Ida

om du sedan vill lägga upp foton men vill hålla folk från att sno dom så är mitt tips att ha en "stämpel" på bilden med text "copyright @ gottoblandat.blogg.se" eller liknande. färre folk vill sno bilden och om dom gör de så står de att bilden är stulen. har du bilder du vill stämpla så på så är de bara skicka så fixar jag de. de är en simpel grej att göra.

2009-01-02 @ 21:12:21
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0