Första friskispasset

Tur att man har vänner som pushar på ibland. Kom i alla fall iväg på årets första Friskis och svettispass. Vet inte riktigt vilken insikt som var värst:

1. Jag har inte rakat mig under armarna sen höstlovet eller nåt i den stilen. Har väl inte haft linne sen dess heller och upptäckte inte förrän jag väl kom till hallen att jag hade en hårtuss som stack ut under armen! Gulp! Hoppas ingen tänkte på det. Eller åtminstone att ingen mådde illa av det de såg;).

2. Min kropp är i dåligt skick. Detta passet brukar ju var ganska lätt... Det var väl inte så att jag kände att jag skulle dö direkt, men med tanke på att det är ett baspass så borde det varit enklare än så här! Dags att skärpa till sig lite med träningen alltså!

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHA.. Fräsching!

2009-01-14 @ 22:23:20
URL: http://litenelin.blogspot.com
Postat av: linda

hejsan. tittar in och ser vilken fin sida min syster hjälpt dig att få =) Hon är för snäll! =) hoppas du gillar den. Ta hand om dig och fortsätt med träningen =)

MVH/Linda

2009-01-15 @ 23:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0