Energin återkommer så småningom...

Känner mig äntligen lite piggare. Fortfarande snorig som f.. Undrar förresten var allt snor kommer från, jag kan omöjligt fått plats med allt som jag snutit  ut, inuti mig i alla fall! (Haha, heter väl inte snutit va?!  Jo, jag är lärare, men inte speciellt bra på svensk grammatik!)

Största skillnaden är nog att lilleman är piggare och GLADARE. Är inte kul att ha en snorig, grinig och mammig unge som helst bara vill sitta på armen, när man själv känner sig hängig! Det har tagit mycket av min energi. Så nu när han är på bättringsvägen så fick jag plötsligt lite energi över. 

Förutom allt det där "vanliga" (tvätt, disk, dammsug och sånt tråkigt) har jag fixat ca 20 barnmatsburkar till lagret i frysen idag. OCH börjat röja upp i pysselrummet. Ja, IGEN. Det har av nån konstig anledning en förmåga att snaabbt bli fullt med scrapsaker högt och lågt där inne;).

Satt en stund och bläddrade bland papper och annat material. SÅ sugen på att scrappa igen, ska försöka sortera lite foton och få ihop några sidor till i Lillemans album. Gör ett med en sida för varje månad och ett typ "mitt första år". Ska försöka lägga upp några aav sidorna jag gjort hittills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0